۱۳۸۶ بهمن ۱۳, شنبه

به سراسر دنیا رایگان تلفن بزنید ( از تلفن به تلفن )



jaxtr is a free phone to phone calling arownd the world


صحبت کردن و برقراری ارتباط از اولین موضوعاتی بوده که بشر به آن دست پیدا کرده و در طول تاریخ همیشه در حال تکمیل آن بوده است.
از دود و کبوتران نامه بر گرفته تا تلکس، تلفن و اینترنت همگی به نوعی پیشرفت در این امر محسوب میشوند و مطمئنا این پیشرفت همچنان ادامه خواهد داشت و دور از ذهن نیست آن روزی که ما با فکر کردن بتوانیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم و دیگر نیازی به صحبت کردن هم نداشه باشیم.
امروزه تلفن زدن از اینترنت به تلفن های عادی از جمله موبایل در حال تبدیل شدن به یک امر عادیست و سایت های زیادی در حال ارائه این سرویس هستند که از جمله می توان به شرکت های بزرگی همچون : یاهو ، اسکایپ ، جیزمو اشاره کرد.
به تازگی سایت جکستر jaxtr.com اقدام به ارائه سرویس تلفن رایگان نموده است که می توانید از با استفاده از یک لینک در اینترنت از یک تلفن ثابت با یک تلفن ثابت دیگر تماس برقرار نمائید .
روش کار به این صورت است که شما با عضویت در سایت می توانید شماره های خود اعم از ثابت و موبایل ( تا 3 شماره ) را را به سیستم معرفی نموده سپس سایت برای هر شماره تلفنی که معرفی می کنید یک کد دو رقمی به شما نمایش داده و یک تماس با همان شماره جهت تائیید آن می گیرد و از شما می خواهد که با وارد کردن آن کد ، شماره خود را فعال کنیدکه شما باید پس از از شنیدن صدای اپراتور که البته به انگلیسی می باشد آن کد دو رقمی را وارد نموده و سپس کلید ستاره را بفشارید، پس از این کار سیستم شماره شما را تایید کرده و در صفحه وب عبارت "شماره شما تایید شد " را خواهید دید - البته گاهی اوقات این اتفاق نمی افتد و سیستم شماره شما را بدون طی کردن مراحل بالا تایید می کند - و پس از طی این مراحل شما می توانید از قسمت CUSTOMIZE یک لینک و یا یک کد html مناسب با وبلاگ سایت و یا قسمت امضای ایمیلتان دریافت کنید - که دوستان شما برای تماس با شما می بایست بروی این لینک و یا این کد کلیک کنند.
با عضویت شما 100 دقیقه مکالمه رایگان به شما هدیه داده می شود، سپس شما می توانید از قسمت FRIENDS دوستانتان را هم به این سیستم دعوت کنید تا انها هم در سایت عضو شده و آنها هم شماره تلفن های خود را به سایت معرفی نمایند که البته با این کار سایت به شما امتیاز داده و به ازای عضویت هر فردی که شما معرفی کنید 10 دقیقه به مدت زمان مکالمه شما می افزاید ، البته این عضویت ها کاملا رایگان می باشد .همچنین شما می توانید از همین قسمت و به سادگی کلیه دوستانی که در دفترچه آدرس خود در یاهو ، جیمیل ، هات میل و اغلب سرویس های دیگر دارید را با وارد کردن یوزر نیم و پسورد اکانت تان دعوت به ایجاد یک اکانت رایگان در این سایت نمائید.
سپس هر دوستی که شما دعوت کرده باشید و عضو شود ایمیلی برای شما فرستاده می شود که شما می توانید لینک دوست مورد نظر خود را در آن ببینید و می توانید با کلیک کردن بروی آن لینک با او تماس برقرار نمائید .
روش برقراری تماس به این صورت است که وقتی شما بروی لینک دوست خود کلیک می کنید سیستم شماره دوست شما را گرفته و سپس به شماره ای که قبلا خود شما به سیستم معرفی کرده بودید وصل می کند و شما می توانید بدون استفاده از اینترنت با دوست خود صحبت کنید ، به همین سادگی .
البته دقایق شما محدود است که می توانید با معرفی دوستان بیشتر این مشکل را نیز حل کنید.
با این کار شما می توانید با عزیزانتان در هر کجای دنیا به راحتی ارتباط برقرار کنید ( البته باید هر دو نفر، عضو این سایت باشند ) و اصلا نگران کیفیت و سرعت اینترنت هم نباشید چون اینترنت فقط نقش یک اپراتور وصل کننده ارتباط را به عهده دارد و هیچ نقشی در مکالمه و کیفیت آن نخواهد داشت.
شما می توانید لینک من را در زیر ببینید و در صورت عضویت در سایت می توانید با شماره من ارتباط برقرار نمائید. همچنین برای عضویت بروی try در قسمت گوشه بالا و سمت راست شکل زیر کلیک کرده و مشخصات خود را وارد نمائید و یا اینجا را کلیک کنید

3 نظرات:

با سلام علی هستم از ایراندر مورد این مکالمه رایگان می خواستم بدونم که الان که ما ثبت نام کردیم در بخش friends که میریم و روی نام کسی که میخواهیم باهاش تماس بگیریم کلیک می کنیم یه صفحه باز میشه که میگه enter your phone .بعد یه شماره از آمریکا میده و میگه با این تماس بگیرید.که اینم رایگان نیست؟
پس ما باید چه کار کنیم؟

سلام عزیز
در مورد پست تماس رایگان تلفنی من شماره خودمو که درج میکنم تو add/removeوcall me to verifyرا میزنم بهم زنگ میزنه و یه شماره دو رقمی میده منم با گوشیم اونو وارد میکنمو ستاره را میزنم و روی سایت یه صفحه میاد که شماره تاید شد یه گزینه داره به نام continue وقتی اونو میزنی دوباره بر میگرده به اونجایی که باید شماره خودتو بدی توی قسمت widgetsهم اون گزینه call me freeکار نمیکنه یه لینکم داده که ادرسش اینتوری:www.jaxtr.com/نام اکانتم
که توی اونم وقتی call me freeرا میزنی ارور میده
خوب حالا من چی کار کنم
لطفا جواب منو به ایمیلم میل کنید
amirhossein1385kaz@yahoo.com

اين سرويس كه ايران رو شامل نمي شه!؟ لطفا كامل اطلاع رساني كنين/

» نظر شما چیست؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes